Fibrex Co obține certificarea ICERTIAS – Best Buy Award 2021/2022

pentru cel mai bun raport calitate-preț din România – Căzi de baie


Potrivit sondajului Best Buy Award 2021/2022, realizat de către organizația internațională ICERTIAS, am primit certificarea privind cel mai bun raport calitate-pret, fiind declarata cea mai buna companie de pe piata locala la categoria “Cazi de baie”, din perspectiva prețului și a serviciilor oferite. Participanții la sondaj au fost rugați să raspundă:


„Specificați producătorul de căzi de baie care, în România, oferă CEL MAI BUN RAPORT CALITATE-PREȚ.“

Ne mândrim cu aceasta certificare care întărește munca depusă de către echipa Fibrex pentru a furniza produse și servicii de calitate. Fiecare cadă de baie Fibrex va veni însoțită de o bulină care prezintă această distincție!

Ce este certificarea ICERTIAS Best Buy Award?

01bba romania 2021 fibrex 380Sondajul ICERTIAS Best Buy Award este un indicator important al preferințelor cumpărătorilor, fiind realizat pe plan internațional, astfel încât locuitorii fiecărei țări să își poată exprima părerea în legătură cu produsele care le oferă calitate optimă și în același timp cel mai bun preț.

În ceea ce privește certificarea valabilă pentru 2021/2022, ICERTIAS – International Certification Association GmbH, cu sediul în Zürich, Elveţia – a sondat consumatorii români cu privire la 95 de categorii economice și neeconomice, din diferite zone de interes, precum electrocasnice, telecomunicații, finanțe, produse alimentare sau articole cosmetice. Întrebările au fost unele deschise, astfel încât să se axeze pe experiența de cumpărare a clienților și să se poată stabili în mod clar care sunt brandurile preferate ale românilor. Sondajele au avut loc în Aprilie 2021, fiind bazate pe eşantioane de 1.200 de utilizatori români de internet, toți cu vârsta peste 15 ani.

Certificările ICERTIAS Best Buy Award nu măsoară valoarea mărcii sau cota de piaţă, ci reprezintă o serie de studii care examinează experienţa personală a consumatorilor, dorindu-și să cunoască în profunzime percepţiile privind produsele şi serviciile despre care clienții consideră că oferă cel mai bun raport preţ-calitate, de aici venind și denumirea de Best Buy.